Diagnostyka indywidualna
HUMetrica oferuje narzędzia diagnostyczne wspierające umiejętności managerów i pracowników. Poniższe badania umożliwiają ocenę obecnego poziomu kompetencji i stanowią punkt wyjścia do rozwoju i szkolenia pracowników. Każde badanie składa się z ankiety i raportu indywidulanego.
Proponujemy Państwu:
Badanie odporności psychicznej – Resilience Skills Inventory
Badanie efektywności stylu pracy w formule 360 - Effective Working Style Assessment 360
Badanie kompetencji managerskich - Effective Manager Inventory
Badanie umiejętności coachingowych managerów - Coachings Skills for Managers
Badanie z zakresu komunikacji interpersonalnej - Interpersonal Communiaction Style
Diagnoza odporności psychicznej – RSI
Narzędzie diagnostyczne Resilience Skills Inventory (RSI) mierzy zasoby odporności psychicznej w środowisku pracy, w oparciu o autodiagnozę osobistych zachowań i przekonań budujących dobrostan i rezyliencję pracowników.
Badanie jest skierowane do pracowników wszystkich szczebli w organizacji.
Autodiagnoza RSI mierzy poziom indywidualnych kompetencji w pięciu kluczowych obszarach: energia fizyczna, zarządzanie emocjami, elastyczność umysłu, wewnętrzna motywacja i wspierające relacje. Dodatkowo badanie mierzy poziom indywidualnego dobrostanu osobistego i poziom odporności psychicznej w pracy.
Narzędzie może stanowić punkt wyjścia do pracy warsztatowej, a także identyfikowania potrzeb szkoleniowych przez dział HR w obszarze Wellbeing i Resilience, w zespołach lub organizacjach.
Zmierz swoją odporność psychiczną!
Wypełnij bezpłatnie ankietę Resilience Skills Inventory i otrzymaj raport mierzący Twoją odporność w pracy. Zajmie Ci to ok. 10min!
Badanie efektywności stylu pracy - EWSA 360
Badanie Effective Working Style Assessment (EWSA) mierzy 12 głównych zachowań relacyjnych pracownika, określając w jakim stopniu są one efektywne i wspierające podejście „win-win” w pracy z innymi. Diagnoza EWSA skupia się na pomiarze balansu pomiędzy działaniami zorientowanymi na wyniki a działaniami skierowanymi na zarządzanie ludźmi.
Narzędzie skierowane jest głównie do kierowników zespołów i liderów, dla których zarządzanie ludźmi jest ważną kompetencją w codziennej pracy.
Badanie EWSA przeprowadzane jest online w formule 360 (ocena własna i ocena współpracowników). Osoby oceniane, po zakończeniu badania otrzymują spersonalizowany raport z wynikami oceny swojej i oceny innych. Dodatkowo proponujemy indywidualne sesje feedbackowe, na których omówione zostaną wyniki badania z naszym ekspertem.
Badanie kompetencji mangerskich - EMI
Badanie kompetencji managerskich - Effective Manager Inventory (EMI) skierowane jest do team leaderów i managerów pierwszego szczebla, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności managerskie. Badanie w formie ankiety online jest dostępne w wersji autodiagnozy lub feedbacku 360. Celem diagnozy indywidulanej jest ocena działań managera w 5 głównych obszarach: orientacja na ludzi, na cele, na efekty, na zmianę i na siebie. Na podstawie raportu indywidualnego i raportu zbiorczego jest możliwość określenia potrzeb rozwojowych i szkoleniowych indywidualnych uczestników jak i całej organizacji. Narzędzie EMI mierzy wzorce zachowań na podstawie ponad 30 kompetencji managerskich.
Badanie umiejętności coachingowych managerów - CSM
Badanie Coaching Skills for Managers (CSM) skierowane jest do managerów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności pracy z zespołem i podwładnymi. CSM mierzy 7 wymiarów umiejętności coachingowych i daje odpowiedź na pytanie jakie obszary wymagają dalszej świadomej pracy leadera. Narzędzie jest dedykowane zarówno do managerów w organizacjach, jak i coachy i trenerów, którzy wspierają managerów w ich rozwoju w roli lidera. Diagnostyka CSM można stanowić punkt wyjścia do pracy coachingowej.
Diagnoza komunikacji interpersonalnej - ICS
Badanie Interpersonal Communiaction Skills (ICS) mierzy style komunikacyjne i główne umiejętności efektywnej komunikacji pracowników. Komunikacja interpersonalna, to jeden z głównych obszarów rozwojowych pracowników i managerów. Dobre umiejętności komunikacyjne pomagają budować zaufanie i dobre relacje, są kluczem do efektywnego rozwiązywania problemów i konfliktów w pracy, umożliwiają ‘usłyszenie’ potrzeb współpracowników i klientów. Badanie ICS mierzy zarówno dominujący styl komunikacji jak i poziom rozwoju komunikacji poprzez X wymiarów umiejętności interpersonalnych: XXX Skierowane jest do każdego, kto chce świadomie rozwinąć swoje kompetencje interpersonalne.